När butikens info är stängd betjänas kunderna i kassorna 2 och 3 i Veikkaus-ärenden. Ägarkunds- och S-Banken-kundtjänstställe kommer att vara stängd under hela renoveringen 10.1–1.2. Under renoveringen betjänas kunderna i bank- och ägarkundsärenden med tidsbokning på ägarkundspunkterna i Lovisa, Nickby och Söderkulla och dessutom per telefon och e-post. Kundrådgivarna betjänar per telefon måndag till fredag klockan 9–17.
– Vi har satt till dagar när våra kundrådgivare betjänar på de närliggande ägarkundspunkterna i Lovisa, Nickby och Söderkulla, så att kunder som besöker Näse också kan sköta sina ärenden på dessa enheter under den tid renoveringen pågår. Jag rekommenderar att ni först kontaktar våra kundrådgivare via telefon och e-post, så att vi kan ta reda på om ett besök vid ägarkundspunkten är nödvändigt, säger Nina Vaittinen, försäljnings- och servicechef på Varuboden-Osla.
Det förnyade Ägarkunds- och S-Banken-kundtjänststället och butikens info öppnar 2 februari.
I ärenden som berör ägarkundskap och S-Banken betjänar vi med tidsbokning på följande platser:
S-market Lovisa
11.1, 12.1, 13.1,
18.1, 19.1, 20.1,
25.1, 26.1, 27.1,
31.1 och 1.2
S-market Nickby
11.1, 12.1, 14.1,
18.1, 19.1, 21.1,
25.1, 26.1, 28.1 och 1.2
S-market Söderkulla
13.1, 20.1 och 26.1
Du kan göra en tidsbokning genom att kontakta våra kundrådgivare på numret 010 7626663 mån.-fre. kl. 9–17 (0,0835 €/samtal + 0,1209 €/min) eller via e-post på vbo.agarenstjanster@sok.fi.