S-market Näsin asiakaspalvelupisteitä remontoidaan tammikuussa


Porvoon S-market Näsissä remontoidaan aulassa sijaitsevia asiakaspalvelupisteitä 10. tammikuuta alkaen ja sekä myymälän info että Asiakasomistajuus- ja S-Pankki-palvelupiste ovat tämän ajan suljettuna. Uudistetut asiakaspalvelupisteet avataan jälleen 2. helmikuuta.

29.12.2021

Myymälän infon ollessa suljettu asiakkaita palvellaan Veikkaus-asioissa kassoilla 2 ja 3. Asiakasomistajuus- ja S-Pankki-palvelupiste on suljettuna koko remontin ajan 10.1.–1.2.

Asiakkaita palvellaan ajanvarauksella pankki- ja asiakasomistajuusasioissa remontin ajan Loviisan, Nikkilän ja Söderkullan pisteillä, ja sen lisäksi puhelimitse ja sähköpostitse. Puhelimen päässä palvellaan maanantaista perjantaihin kello 9–17.

– Olemme lisänneet asiointipäiviämme lähipisteillä Loviisassa, Nikkilässä ja Söderkullassa, jotta Näsissä käyvät asiakkaat myös voisivat hoitaa asioitaan remontin ajan näissä yksiköissä. Suosittelen olemaan yhteydessä palveluneuvojiimme ensin puhelimitse ja sähköpostitse, jolloin voimme selvittää, onko käynti asiakaspisteellä tarpeellista, Varuboden-Oslan myynti- ja palveluvastaava Nina Vaittinen sanoo.

Uudistettu Asiakasomistajuus- ja S-Pankki-asiakaspalvelupiste sekä myymälän info avataan 2. helmikuuta.

 

Asiakasomistaja- ja S-Pankki-asioissa palvelemme ajanvarauksella seuraavissa paikoissa:

 S-market Loviisassa

11.1, 12.1, 13.1,

18.1, 19.1, 20.1,

25.1, 26.1, 27.1,

31.1 och 1.2

 

S-market Nikkilässä

11.1, 12.1, 14.1,

18.1, 19.1, 21.1,

25.1, 26.1, 28.1 och 1.2

 

S-market Söderkullassa

13.1, 20.1 och 26.1

 

Voit varata ajan palveluneuvojalle soittamalla Varuboden-Oslan asiakasomistajapalveluun puh. 010 762 6663 ark. klo 9-17 (0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min) tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen vbo.omistajapalvelut@sok.fi