Mene Etusivulle

Työtehtävät marketissa

Ruokakaupassa hyllytetään, rahastetaan, paistetaan, pakataan, siivotaan ja keräillään. Ja tietysti asiakaspalvellaan. Työ on usein joustavaa ja monipuolista.

Työtehtävät

  • Myyjä

    Myyjänä työskentelet Prismassa, S-marketissa tai Salessa. Työtehtäväsi voivat vaihdella ketjun mukaan, mutta yhteistä niille on asiakaspalvelu kassalla. Lisäksi työhösi voi kuulua esimerkiksi tuotteiden hyllyttämistä ja esillepanoa, päiväysten seurantaa, verkkokauppatilausten keräilyä, asiakkaiden auttamista ja toimipaikan siisteyden ylläpitoa. Meillä onnistuu yhteistyökykyinen ja asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka ottaa asiakkaat ja työkaverit huomioon sekä tuntee oman toimipaikan prosessit. Arvostamme haluasi kehittyä alan ammattilaisena, myönteistä asennetta työtä kohtaan, hyvää fyysistä kuntoa ja sopeutumista vuorotyöhön.
  • Ruokatorimyyjä

    Ruokatorin myyjänä työskentelet myymälän palvelutiskillä, ja tehtäviisi kuuluu muun muassa tuotteiden laadun ja tuoreuden valvonta, tuotteiden esillepano sekä aktiivinen myynti- ja suosittelutyö. Yksiköstä ja sopimustunneista riippuen ruokatorimyyjät osallistuvat myös myymälän muihin työtehtäviin.Meillä onnistuu yhteistyökykyinen ja asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka kohtaa asiakkaat ja työkaverit sydän kohdallaan. Toivomme innostusta oman ammattitaidon jakamiseen asiakkaille ja kollegoille. Myyntityö ja suosittelu on tässä roolissa tärkeää, joten toivomme, että tämä on Ruokatorilla työskenteleville ammattilaisillemme nautinto!
  • Tiimi- ja palveluvastaava

    Tiimi- ja palveluvastaava on kaupan moniosaaja, joka kehittää myymälän toimintaa yhdessä esihenkilönsä ja koko henkilöstön kanssa. Tiimi- ja palveluvastaava on taitava vuorovaikutustaidoiltaan ja antaa aktiivisesti palautetta sekä ohjeistaa ja opastaa auttaen näin muuta työryhmää onnistumaan työssään. Hän on myös erinomainen asiakaspalvelija, jolla on sydän kohdallaan.Saatavuudesta huolehtiminen muun muassa hyvällä saldohallinnalla on tiimi- ja palveluvastaavan ydintekemistä. Hänellä on positiivinen asenne ja kiinnostus erityisesti oman vastuualueen luvuista ja erityispiirteistä.
  • Apulaistoimipaikkapäällikkö

    Apulaistoimipaikkapäällikkö on toimipaikkapäällikön tärkein luotettu työpari toimipaikan johtamisessa. Hän on alansa moniosaaja ja taitava vuoron johtaja, joka vastaa yhdessä toimipaikkapäällikön kanssa asiakastyytyväisyydestä, palvelusta, prosesseista, henkilökunnan työnohjauksesta ja operatiivisesta tuloksesta. Hän tuo lisäarvoa päällikön näkemysten muodostumiseen sparraamalla ja tuomalla keskusteluun erilaisia näkökulmia, jonka jälkeen molemmat sitoutuvat saumattomasti yhteisen toimintasuunnitelman edistämiseen henkilökunnan kanssa.Apulaistoimipaikkapäällikkö vastaa yksiköstä itsenäisesti päällikön vuosilomien aikana. Apulaistoimipaikkapäälliköitä on meillä kaikilla toimialoilla, eli päivittäis- ja käyttötavarakaupassa, liikennemyymälöissä sekä ravintoloissa.
  • Toimipaikkapäällikkö

    Toimipaikkapäällikkö on osuuskaupan avainhenkilö, joka innostaa ja motivoi tiimiään luomaan ylivoimaista palvelua asiakasomistajille. Päällikkö johtaa toimipaikkaa yhdessä apulaistoimipaikkapäällikön kanssa VBO:n sekä ketjun strategian, arvojen, konseptin ja ohjeiden mukaisesti huolehtien, että asiakkaat ovat tyytyväisiä, palvelu pelaa ja prosessit toimivat sujuvasti. Päälliköllä on vastuu toimipaikkansa tuloksesta ja henkilöstöstä. Päällikkömme johtavat toimintaa valmentavalla otteella yhdessä henkilökunnan kanssa työskennellen. Ison toimipaikan päällikkö johtaa arkea toimipaikan vastuuhenkilöiden kautta.Toimipaikkapäällikkö on kaupallisen tai ravintola-alan koulutettu ammattilainen, jolla on vankkaa kokemusta vastuutehtävissä työskentelystä ja haluaa jatkuvasti kehittää omaa osaamistaan ja toimipaikan toimintaa. Toimipaikkapäällikön työ on monipuolista ja haastavaa, ja se edellyttää päätöksentekokykyä ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja.