Kuinka voimme auttaa? Tältä sivulta löydät vinkkejä, vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin sekä yhteystiedot asiakaspalveluumme ja ajanvaraukseen.
Hallinnoi asiakastietojasi S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä
Moni asia onnistuu helposti S-mobiilissa tai S-käyttäjätilillä. Voit kutsua perheenjäsenet mukaan talouteesi, hankkia heille omat S-Etukortit, seurata bonustilannettasi, selata sähköisiä kuittejasi, tarkistaa ja muokata asiakastietojasi ja päivittää yhteystietosi ajan tasalle.
Asiakasomistajapalvelu ja S-Pankki -pisteet Porvoossa, Kirkkonummella ja Ahvenanmaan Jomalassa palvelevat sinua joka arkipäivä. Lisäksi palveluneuvojamme vierailevat muilla palvelupisteillä Sipoossa, Raaseporissa ja Hangossa säännöllisin väliajoin.
Valtakunnallinen asiakasomistajapalvelu palvelee sinua puhelimitse 010 765 858 ma–pe klo 9–16 (mpm/pvm).
UKK
Onko sinulla kysymyksiä S-Etukorttiin, Bonukseen tai vaikkapa S-mobiiliin liittyen? Usein kysyttyihin kysymyksiin saat vastauksia alla olevasta linkistä.