Ruoan kallistuminen näkyy myös osuuskaupassamme asiakkaiden ostokäyttäytymisen muuttumisena. Kauppareissut suunnitellaan huolellisemmin ja hintoja vertaillaan tarkasti. Yhä useampi miettii ruokaostostensa hintaa tarkemmin kuin ennen ja ostoksista joudutaan tinkimään. Ruokamenoissa pystytään nipistämään esimerkiksi ostamalla päivittäistavarakauppojemme omien tuotemerkkien tuotteita. Kaikissa osuuskauppamme ruokakaupoissa on tarjolla Kotimaista-, Rainbow- ja Xtra-tuotemerkkien erilaisia tuotteita niin päivittäistavaroissa kuin käyttötavaroissa. Näistä Xtra tarjoaa kaikkein halvimman vaihtoehdon lähes 400 tuotteeseen.
Ruoan hinnan merkitys ihmisille on ollut kasvussa ja tästä päivästä lähtien on luvassa pientä helpotusta ruokakoreihin, kun noin 400 Xtra tuotteen hinnat laskevat.
– Osuuskauppamme peruslupaus on tarjota asiakasomistajillemme mahdollisimman edullinen ruokakori ja tänään lähes neljänsadan Xtra tuotteen hinnat laskevat alueemme kaikissa S-marketeissa, Sale-myymälöissä ja Kirkkonummen Prismassa. Xtra-tuotesarjassa löytyy paljon peruselintarvikkeita ja viimeisen vuoden aikana on saatu paljon tuoteuutuuksia leivissä, juustoissa ja valmisruoissa. Juuri tässä maailmantilanteessa meille on erittäin tärkeä asia, että pystymme omalla toiminnallamme myös helpottamaan asiakkaidemme arkea erilaisin keinoin. Juuri ruokakauppojemme kohdalla olemmekin pystyneet tinkimään katteesta niin, että hinnankorotuksia ei ole tarvinnut viedä täysmääräisinä kuluttajahintoihin, sanoo marketkaupan toimialajohtaja Bengt Vinberg.
Asiakasomistajina ja keskittämällä ostoksensa asiakkaat saavat suurimman edun asioidessaan osuuskaupassamme. Lue lisää eduistamme ja liity asiakasomistajaksi täältä.