Sokoksella, Emotionissa sekä verkkokaupassa sokos.fi vietetään jälleen Asiakasomistajapäiviä torstaista sunnuntaihin 17.–20.11.: kaikki normaalihintaiset tuotteet 20 prosentin alennuksella S-Etukortilla. Tule löytämään tarpeita huokein hinnoin muodin, kodin tuotteiden ja kosmetiikan parista – tai hanki lahjat hyvissä ajoin pukinkonttiin. Tervetuloa Asiakasomistajapäiville!

Prisma Kirkkonummen uusin lehti-ilmoitus:

 

Uusi ilme ja uutuuksia

Sale Pornainen on ollut suljettuna noin kolme viikkoa, kun kaupassa on aherrettu ja uudistettua paikkoja. Myymälässä on maalattu pintoja ja uusittu ja järjestelty kalusteita ja hyllyjä. Myymälämiljöö on nyt uuden konseptin mukainen. Kylmäkalusteet on päivitetty nykyaikaisiin ovellisiin kalusteisiin, jolloin ne ovat ympäristöystävällisempiä. Remontin myötä valikoimiin on tullut paljon tuoteuutuuksia ja palveluja. Nyt asiakkaat voivat ostaa kaupassa paistettuja tuotteita uudelta paistopisteeltä, tuorepuristettua mehua mehustamosta ja kiireisen kaupassakävijään asiointia nopeuttaa kaupan kaksi uutta itsepalvelukassaa.

– Kolmen viikon uurastus on vihdoin saatu päätökseen ja pääsemme torstaina avaamaan ovet asiakkaillemme uuteen raikkaaseen lähikauppaamme. Remontin alla teetätimme asiakkaille asiakaskyselyn, jonka tavoitteena oli saada uudistunut kauppa vastaamaan paremmin asiakkaiden toiveita. Asiakkaiden toiveisiin on vastattu ja nyt kaupan lähes jokaiseen tuoteryhmään on tullut lisää valinnanvaraa. Ajatuksena on, että omasta lähi-Salesta saa kaiken mitä ihminen arkeensa tarvitsee, kertoo myymäläpäällikkö Jenna Myllynen.

 

Energiatehokkuus myös tärkeä osa remonttia

Sale Pornaisten uudistuksella tavoiteltiin myös ympäristöhyötyjä. Myymäläkalusteet uusittiin, kylmälaitteet vaihdetiin ovellisiin energiatehokkaisiin hiilidioksidilaitteisiin. Koko S-ryhmän tavoitteena on olla hiilinegatiivinen vuonna 2025. Myös Varuboden-Osla on sitoutunut parantamaan liiketoimintansa ympäristövaikutuksia ja tukemaan ekologisesti vastuullista toimintaa. Nyt Sale Pornainenkin päivitettiin vastuullisemmaksi yksiköksi.

 

Asiakkaat keskiössä

Asiakaskyselystä loisti myös asiakkaiden tyytyväisyys kaupan henkilökuntaan ja palvelualttiuteen. Sale Pornainen henkii aitoa kyläkauppatunnelmaa ja oli vastaajille se oma lähikauppa. Henkilökunnan työskentely koettiin erittäin positiiviseksi.

– Tuntuu todella hyvältä, että se työ, jota teemme asiakkaita varten, koetaan arvokkaaksi. Haluamme ylläpitää tätä kodikasta ilmapiiriä myös jatkossakin ja toivon, että asiakkaat kokevat asioinnin sujuvammaksi uudistetussa kaupassamme, Jenna Myllynen jatkaa.

Uudistetun kaupan avajaisia vietetään 7.–10.4. erilaisin tuotetarjouksin.  Sale Pornaisten avajaisilmoitus:

 

Pohjois-Kauniaisten myymälän remontti on valmis ja uudistunut Sale Grani avaa ovensa asiakkaille 18.3. Myymälä suljettiin 20.2 ja viimeisen kuukauden aikana kauppa on läpikäynyt melkoisen muodonmuutoksen.

– Perinteiseen julkisivuun ei ole tehty muutoksia, onhan rakennus tärkeä osa Kauniaisten kaupunkikuvaa, mutta sisäpuolella on sitä vastoin tehty paljon uudistuksia, myymäläpäällikkö Henni Peltonen kertoo tyytyväisenä. Kylmäkalusteet on uusittu, valaistus vaihdettu ja konseptimuutoksen myötä myymälästä on muodostunut nykyaikainen lähikauppa, jossa korostuu nopea ja helppo asiointi.

Laaja tuotevalikoima ja uusia palveluita

Uudistuneen kaupan tuotevalikoima on laaja ja varsinkin paistopisteen tuotteita ja take away-tyyppistä ruokaa on uudistuksen myötä lisätty valikoimaan. Mehustamosta voi ostaa tuorepuristettua mehua ja kahviautomaatista saa ostettua mukaan kupin lämmikettä. Kauppareissun yhteydessä voi myös helposti noutaa tilaamansa pakettilähetykset koska kaupassa on sekä Pakettipisteen että Smartpostin noutolokerikot. Tutun kassahenkilökunnan rinnalle on myös tuotu pikakassat.

– Pikakassoilla olemme halunneet joustavoittaa niiden asiakkaiden asiointia, jotka piipahtavat meillä pikaisilla ostoksilla. Perinteinen asiakaspalvelu on aina ollut kauppamme valttikortti ja tuttu henkilökuntamme onkin jo innolla aloittamassa työt aivan uudistuneessa kaupassamme, Henni Peltonen sanoo.

Sale Grani saa myös aivan oman ruoan noutopisteen. Tämän myötä ruokaostokset voi kätevästi tilata Prisma Kirkkonummen verkkokaupasta ja noutaa poimitut ostokset Sale Granista.

Asiakkaat keskiössä

Remontin alla asiakkaille tehtiin asiakaskysely, jonka tavoitteena oli saada uudistunut kauppa vastaamaan yhä paremmin asiakkaiden toiveita.

– Kyselyssä asiakkaat toivat esiin tuotetoiveita, mutta päällimmäisenä vastauksista näkyi asiakkaiden tyytyväisyys henkilökuntaamme. Olen todella iloinen ja tyytyväinen, että se työ, jota teemme asiakkaita varten, koetaan arvokkaaksi. Toivon, että jatkossakin voimme palvella asiakkaita samalla iloisella asenteella, ja että he löytävät uudistuneesta kaupasta monia uusia tuotetuttavuuksia. Toivon myös, että meidän uudet lisäpalvelumme helpottavat heidän arkeaan, Henni Peltonen sanoo.

Tervetuloa tutustumaan uudistuneeseen Sale Graniin.

 

 

 

Pääset lukemaan ilmoituksen klikkaamalla tästä : Lehti-ilmoitus