Asiakaspalvelu ja yhteystiedot


Sähköinen asiointi

Tietoa, hyötyä ja helppoa asiointia

Me toivomme, että voit kokea asiakasomistajana olemisen mukavaksi asiaksi, joka tuo helpotusta arkisiin valintoihin. Olemme kehittäneet koko joukon palveluita, joiden avulla voit saada enemmän hyötyä asiakasomistajuudestasi ja hoitaa mutkattomasti monia siihen liittyviä asioita.

S-kanava kokoaa kaikki S-ryhmän palvelut yhteen. S-kanavan kautta pääset kirjautumaan myös oman asiakkuutesi "kotipesään" Omalle S-kanavalle. Sieltä löydät tietoa bonusostoksistasi, voit täydentää asiakastietojasi ja vaikkapa tilata uutiskirjeitä.

S-mobiili on sovellus, joka tuo bonustiedot, pankkipalvelut ja edut puhelimeesi.

S-Pankin verkkopankki on monipuolinen ja helppokäyttöinen palvelu oman talouden raha-asioiden hoitoon.

Bonustiedot voit saada myös sähköpostitse kuukausittain lähetettävässä bonustiedotteessa, jossa on mukana kooste kuukauden ajankohtaisista eduista. Kannattaakin varmistaa, että sähköiset yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Yhteishyvä on asiakasomistajan oma lehti, joka julkaistaan 6 kertaa vuodessa. Koko perheen aikakauslehti tarjoaa tietoa asiakasomistajaeduista, auttaa ostopäätösten tekemisessä ja arjen pyörittämisessä.

Yhteishyvä.fi tarjoaa paljon monipuolista ja houkuttelevaa sisältöä sekä arjen vinkkejä, muun muassa Ruoka-lehden mainiot reseptit löytyvät myös verkosta.