15.4.2021
S-ravintolat palkitsi ravintola-alan ammattilaisiaan jokavuotisessa gaalassa. Tänä vuonna palkintokriteereissä näkyi vahvasti tekijöiden saavutukset asiakastyytyväisyyden kasvun osalta. S-ravintoloiden asiakastyytyväisyys onkin kasvanut viimeisen vuoden aikana ennätyslukemiin. S-ryhmän paras Coffee House -kahvila on osuuskauppa Varuboden-Oslan Coffee House Porvoossa.
Ravintolan valinnassa palvelulla on aina ollut suuri merkitys, mutta nyt pandemiavuoden aikana sen rooli tuntuu entisestään kasvaneen. Havaintoa tukee myös S-ryhmän ravintolaketjujen kasvanut asiakastyytyväisyys, jossa erityistä kiitosta saa ravintoloiden henkilöstö. Ravintoloista haetaankin hyvän ruuan lisäksi elämyksellisyyttä, ja jokainen asiakaskohtaaminen on silloin merkityksellinen.
Vuoden parhaat teot ja tekijät palkitaan joka keväisessä gaalassa, josta on muodostunut odotettu tapah-tuma S-ravintoloiden ammattilaisten keskuudessa. Tämän kevään gaalassa 14.4. palkittiin yhteensä 3 ravintola-ammattilaista ja 11 ravintolaa työntekijöineen. Coffee House Porvoo on tarjonnut jo pitkään ketjun parhaita asiakaskokemuksia ja onnistui tässä myös vaikeana vuonna 2020.
– Koko tiimimme on tästä kunniasta erittäin otettuja ja iloisia. Olemme ahertaneet määrätietoisesti tavoitteidemme eteen ja haastaneet toisiamme olemaan parempia, ravintolapäällikkö Maria Lönnqvist kertoo. Hyvällä yhteistyöllä ja sitoutumisella olemme päässeet maaliin vaikeana vuonna 2020, ja palkinto kuuluukin koko tiimille. Meille Coffee Housessa asiakkaan ensiluokkainen kohtaaminen ja viihtyminen parissamme on toimintamme ydin, johon koko henkilökuntamme on sitoutunut. Tiimimme katseet ovat jo tulevaisuudessa, ja tämän palkinnon siivittämänä onkin huikeaa lähteä tavoittelemaan vieläkin parempaa Coffee House Porvoota 2021.
– Olemme ylpeitä ammattilaisistamme, ja haluamme mahdollistaa jokaisen kasvun oman alansa huippuosaajaksi. Panostammekin jatkuvasti ammattitaidon kasvattamiseen muun muassa koulutuksen, esimiestyön ja hyvän johtamisen avulla, sanoo johtaja Juha Lindholm SOK:n Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjauksesta.
Panostukset ovat tuottaneet tulosta. S-ravintoloiden suositteluaste eli NPS on kehittynyt viimeiset viisi vuotta ja nousi kiitettävälle tasolle vuonna 2020. Vuonna 2021 tyytyväisyys on jatkanut kasvua.
Mikko Ala-Huikku, toimialajohtaja, Osuuskauppa Varuboden-Osla, puh. 010 765 9303, mikko.ala-huikku@sok.fi
Juha Lindholm, johtaja, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, p. 0500 831 152, ju-ha.lindholm@sok.fi
27.12.2024 | Uutisia
27.12.2024 | Edut ja vinkit | Lehti-ilmoitukset
27.12.2024 | Lehti-ilmoitukset