Till startsidan

Mobilkuponger för nya ägarkunder

Anslut dig som ägarkund i Varuboden-Osla nu, så får du värdefulla förmåner på köpet. Förmånerna gäller endast på Varuboden-Oslas verksamhetsställen.För att lösa in förmånskupogerna krävs S-mobil. Se villkoren nedan.

Förmåner

  • –10 € på en à la carte-portion på ABC Restaurang med S-mobilkupong
  • –10 € på ett matinköp i S-market med S-mobilkupong
  • –10 € på en pizzabuffé på ABC Restaurang med S-mobilkupong
  • –10 € på ett matinköp i Sale med S-mobilkupong
  • –10 € på mat och dryck på Amarillo Borgå med S-mobilkupong
  • –10 € på ett köp på Sokos Borgå med S-mobilkupong
  • –10 € på mat och dryck på Bacaro Doppio Borgå med S-mobilkupong
  • –10 € på mat och dryck på Rosso Borgå med S-mobilkupong
  • –10 € på ett köp av bruksvaror i Prisma Kyrkslätt med S-mobilkupong
  • –10 € på ett köp av dagligvaror i Prisma Kyrkslätt med S-mobilkupong
  • –10 € på ett matinköp i ABC Market eller Sale Pickala med S-mobilkupong
  • Boka tid hos en kundrådgivare, få en chokladplatta*

Villkor för anslutningsförmåner

Anslutningsförmånerna gäller i Varuboden-Oslas verksamhetsställen under två månader från att du anslutit dig. För att använda förmånerna krävs att du använder appen S-mobil och har godkänt analys, profilering, kundgruppering och hantering av inköpsdata på produktnivå.Anslutningsförmåner beviljas nya ägarkunder som för första gången ansluter sig till Handelslaget Varuboden-Osla och betalar den fulla andelsinsatsen på 100 euro vid anslutning. Förmånerna gäller också om kunden överför ett fullt betalt medlemskap från ett annat handelslag till Varuboden-Osla och de övriga förutsättningarna för att få förmånerna uppfylls. Om du är medlem i flera handelslag krävs huvudmedlemskap i Varuboden-Osla för att få anslutningsförmånerna.Förmåner till nya medlemmar beviljas hushållets huvudmedlem. Om du redan tillhör ett ägarkundshushåll och vill ha ett eget medlemskap och egna anslutningsförmåner, måste du först lämna det nuvarande ägarkundshushållet.Anslutningsförmånerna kan endast användas en gång och kan inte omvandlas till pengar eller presentkort. Om kunden returnerar en produkt som köpts med en anslutningsförmån, ger returen inte rätt till en ny anslutningsförmån eller återbetalning i pengar. De mobilkuponger som ges som anslutningsförmåner återkallas om medlemmen säger upp medlemskapet i handelslaget eller säger upp sitt ägarkundshushåll.

Var hittar jag mina anslutningsförmåner?

I S-mobil hittar du kupongerna genom att klicka på ”S-Förmånskort” längst ner. Alla kuponger visas genom att klicka på knappen ”Visa alla” bredvid rubriken Förmåner för dig.

Jag ser inte anslutningsförmånerna i S-mobil. Vad ska jag göra?

Om du inte ser kupongerna i S-mobil, kontrollera följande:
  1. Det har inte gått mer än 60 dagar sedan du anslöt dig som ägarkund.
  2. Du har inte markerat Förbud mot analys, profilering och kundgruppering eller Förbud mot behandling av köpuppgifter på produktnivå
Du kan ta bort förbuden i inställningarna för S-användarkontot i S-mobil eller på adressen s-anvandarkonto.fi. Förmånerna visas inom ett par dagar från att förbuden tagits bort.

Ladda ner S-mobil

Det är värt att ladda ner S-mobil – där kan du enkelt hålla koll på hur mycket Bonus som samlas på ditt bankkonto och hur mycket som fattas för att du ska komma till nästa bonusnivå. I S-mobil kan du också se alla dina inköp på S-gruppens verksamhetsställen, kvitton, garantibevis och dina nya förmånskuponger varje månad.